Strony

sobota, 5 stycznia 2013

Zupa mleczna mojej babci

Ta zupa mleczna przypomina mi dzieciństwo. Bardzo często przygotowywała mi ją moja babcia. Przyjemnie było przypomnieć sobie jej smak. Mam nadzieję, że Wam też zasmakuje. 


Składniki:
  • 2 szklanki mleka
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • 2-3 łyżeczki cukru
  • szczypta cynamonu
  1. Mleko gotujemy w garnku.
  2. Do miseczki wsypujemy mąkę, cukier waniliowy i wbijamy jajko. Wszystkie składniki łączymy widelcem tak aby powstały małe kawałki masy. Jeśli masa nie chce się rozdrabniać to kruszymy ją dłońmi i wsypujemy do zagotowanego mleka. Wszystko gotujemy przez około 3 minuty na małym ogniu ciągle mieszając.
  3. Gotową zupę mleczną przelewamy do miski lub talerza i posypujemy cynamonem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz